Plattan i mattan

Nu är jag tillbaka i Sundsvall efter en super helg i Örebro. Tack för att jag fick följa!

Tog tåget hem till Hudik i fredags. Väl där var det mat och Idol. Vi spelade även kort.
Sis gav upp för kärlekensskull. Jag och mamma fortsatte. Somnade tidigt eftersom att vi på lördag skulle åka vid sex, halv sju.

Dagarna i Örebro kan sammanfattas genom dessa ord: GPS. Skratt. Fotografering. Filmning. Konståkning. Mat. Glitter. Minibussåkning. Tårar.

Igår fick vi se ett utav Sis bästa åk. Jag är så himla glad att jag fick följa med och se detta. Hon är helt otrolig. Det syntes på henne att hon hade skoj och att hon åkte och gav allt. Sis är helt enkelt bäst när det gäller. Detta resulterade i en pallplats. Bronsmedaljen knep min allra bästa syrra. En pallplats på LM är ju inte helt fel!

Igår kändes det som att vi bara åkte och åkte. Hann landa i Hudik i en timma för mat sedan tog jag tåget hem till Sundsvall. Skönt att få komma hem till Gugge.

Idag är Gugge i Sthlm på kundbesök. Han åkte hemifrån halv sex imorse. Då var varken han eller jag pigg. Men jag fick ju i alla fall somna om. Idag blir det jobb som vanligt och sedan ska jag hem och pyssla på.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: propp

men det är det som är det konstiga. vi har anmält oss dit för flera veckor sen, men det verkar inte hjälpa?! tröttsamt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits