Fredag och snö

Äntligen fredag.
Är väldigt trött på mornarna när jag ska kliva upp. Gugge har fått gått upp själv nästan varje morgon och sedan tvinga upp mig då han går till jobbet. På så vis får jag sova en timma längre men jag får istället lite mer bråttomt. Kliver jag istället upp med Gugge, en timma tidigare, får jag en lugn stund på mig att göra mig iordning och sedan kunna gå i ett lugnt tempo till kontoret. Det är både och det där. Idag åkte jag buss med  Gugge till jobbet. Så jag var här runt åtta, det betyder att jag kan gå vid tre om jag vill.  :)

Snö har det kommit i natt också!! Härligt. Snön som jag efterlyste igår kom i natt i stället. Härligt!

Pratade med mamma igår. Hon var pratglad. VI pratade jul och julklappar. Kanske vi ska sluta med det till nästa år? Och i stället bara umgås och vara. Vet ju inte ens vad jag ska önska mig själv. Men men...

Kanske att jag har fått in en fot i arbetslivet också. Hoppas att det löser sig! Jag vill ju!!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

men GLÖM att vi ska sluta med julklappar. isf byter jag familj.............

2007-11-25 @ 16:02:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits