Är turen på vår sida?

Kan vara så att vi sovit i vår säng en sista gång nu i natt. Jag hoppas och hoppas för att det ska vara så. Har vi tur kommer svärfar ikväll och hjälper oss ta hem den nya sängen med madrasser och tillbehör. Jag hoppas och längtar. I natt sov jag inte alls bra. Kanske för att jag kände på mig att det var sista natten?

Ikväll ska jag hem till
grannen ljusparty. Ska bli skoj att se vad som finns. Tror inte jag kommer att köpa så mycket. Hon har dock berättat om några ljus som jag blivit intresserade av. Tror de var några smältljus med doft. Är dock inte säker. Vi får se vad jag kommer hem med.

Lördagen närmar sig. Jag ser framemot resan till Örebro. Eller kanske inte själva resandet. Mer att jag ser framemot helgen. Sammanhållningen. Konsåkningen. Umgänget. Jag tycker det ska bli riktigt skoj. Även om det är sis sista tävling. Jag är glad att jag besämde mig för att följa med. Hoppas hon är lika glad bara!

Min sammanställning i rapporten börjar bli klar. Wiho! Ska läsa igenom och fylla på om det behös. Sedan ska min handledare få ge sin dom. Jag håller dessutom min tidsplan. Ännu bättre!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Tusen tack för ikväll vännen!! Mysigt!!
Kul att du/ni stannade kvar en stund å, så vi fick prata lite iaf =)
Sov så gott!!
Imorgon är det fredag!!!
Kramiz, grannen ;-)

Postat av: Sara

Om jag är glad att du följer med. Jag är typ huuuuuuur glad som helst! :) ses snart! PUSSAR

2007-11-02 @ 13:58:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits