Ledig helg!

För första gången på evigheter har jag en ledig helg. Dock jobbar jag 5 timmar imorgon. Men slutar 11.00 så det är nästan som att vara ledig en hel helg!

Jag ska göra stan imorgon tänkte jag. Nya tag för att hitta en kavaj till mig. Kanske att kusinvitamin dyker upp också. Skulle vara skoj. Jag längtar tills hon kommer bo här uppe. Ska bli så skoj!! Hon är ju ändå nästan min storasyster.

På söndag blir det bara en lugn slappar dag. Behövs sånna dagar ibland.

Fick inte komma på intervju på ett utav jobben... Nya tag nu.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hejsann.
Vi var till Sundsvalli dag,det regnade så hela familjen åkte dit.
Tyvärr räckte varken orken eller tiden till att komma till er,sorry.
Kanske nästa gång!!
Kram Jana

2007-05-05 @ 19:58:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits