Det är över nu ...

Communicare 2007 är slut. Känslorna är blandade. Skönt att det är över på ett vis, men sorgligt samtidigt. Allt man har jobbat för och slitit till är nu över. Poff sa det bara.

Dagarna var i alla fall helt otroliga. Träffade mycket trevligt folk och många intressanta diskussioner fanns. Jag fick ett och annat visitkort. ;) Banketten bjöd på mat, underhållning och ännu fler intressanta diskussioner. Ett och annat tips inför arbetslivet fick jag också. Det kan nog behövas.

Nu är det bara en massa pappersgöra kvar. I alla kurser. Om jag skulle bli frånvarande här får ni hålla ut. Om 2 veckor tar jag min examen och då är jag tillbaka!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sandy

Hihi, jag såg dig på stan i fredags:)

Postat av: Angel

utan att säga något?! ;)

2007-05-27 @ 20:29:39
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: jana

Hej!
Tar du examen samtidigt som Sara tar studenten?
Kram Jana

2007-05-27 @ 22:17:56
Postat av: Sara

U P P D A T E R A!!!!!!!!!!!!!
och nej Jana, hon tar den en vecka innan mig, när jag är i turkland, hihi!

2007-05-30 @ 20:45:16
Postat av: Sara

U P P D A T E R A!!!!!!!!!!!!!
och nej Jana, hon tar den en vecka innan mig, när jag är i turkland, hihi!

2007-05-30 @ 20:45:17
Postat av: fr0

Communicarebanketten blev en mycket lyckad tillställning! Frågan är nu bara vem som är rikast, den som har 10 dollar eller den som har 10 euro...

2007-05-31 @ 09:16:11
URL: http://dagutagin.blogg.se
Postat av: Angel

fr0: ja, hur var det nu igen, var det euro eller dollar... ;)

2007-05-31 @ 21:13:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits