Helgen i korthet

Tillbaka i Sundsvall. Tillbaka i lägenheten. Tillbaka hemma.

Helgen har även denna varit intensiv. Vi har hunnit med en hel del.
Hemresan började med att vi missade tåget hem... X-trafik hade minutjusterat sina tåg. Det innebar tydligen 12 minuter. 1-2 hade varit okej. Vi fick ta buss en halv timme senare. Fredagen blev lugn. Lite mat hos mamma och Let's Dance. Sedan sov vi hos svärföräldrarna. På lördag sov vi ut. Åkte med pappa till farmor och hälsade på. Har inte träffat henne på länge så det var roligt. Vi var även till stugan en sväng. Lördag kväll tillbringades hos mor. Vi åt gott, drack gott och tittade på melodifestivalen. Hejja Andreas!

Idag for jag och sis till Lingarö för lite lek och bus. Kusinbarnen var redan ute när vi kom så det var bara att dra på sig täckbyxorna och gå ut i snön. Vi åkte bob och madrass ett tag. Det gick fort! Grillade korv ute till lunch. Mat smakar nog bäst ute i naturen! Gick in och fikade lite. La pussel tillsammans med D, han var duktig! Spelade spel och kort. Tror jag förlorade varje gång. Men lika glad är jag för det men gladast är nog... For till svärföräldrarna och åt innan tåget gick. Sitter nu här hemma och ska slöa en stund i soffan innan det blir sängen.

Imorgon börjar nya kurser. Eller en imorgon och en till på tisdag. Spännande!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Tack för att jag faktiskt fick vinna nån gång jag med..
Kram Jana

2007-02-26 @ 09:23:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits