Yrhöna!

Har så mycket för mig att jag glömmer bort vissa saker. Inte så att jag glömmer bort att jag ska vara på ett visst ställe en viss tid. Ännu. Det jag glömmer är att berätta saker. Att berätta för nära och kära om saker som händer. Glömmer ju till och med att blogga om saker som hänt. Illa! Förhoppningsvis är jag på väg mot en lugnare period nu. I alla fall i fem veckor.

Saker jag kommit på att jag glömt att berätta om är att...
... min andra hemsida är klar och ni finner den
här.
... mitt första Buzzador-paket kom i fredags. Nya Wrigleys Extra Pastilles i olika smaker ska provas. De jag har hunnit smaka på är goda. Hoppas de andra också är det. Om ni vill ha ett smak prov säg till så ska jag försöka ordna det.
... jag är ledig i Påsk och vi åker hem, till stugan med pappa. Ska bli härligt att vara lite ledig i några dagar. Träffa släkten och familjen. Tror att det behövs!
... jag är klar med två kurser så nu återstår endast tre innan jag kan kamma hem min examen från Mittuniversitetet.
... jag funderar på att läsa en projekt, analys och praktik kurs i höst. Ska i alla fall söka den och hoppas på att jag kommer in. Test-år i år på den kursen eftersom att den är ny. Det innebär att det bara är 10 personer som kommer in, totalt. Halva från oss info och halva från grafiker. Jag hoppas att jag är bland de fem lyckliga!

Ja, det var nog allt... Har säkert glömt något mer. Men det kanske kommer en uppdatering på det senare. Om jag kommer på vad och om jag har glömt något.

.Angel


Kommentarer:
Postat av: Lena

Hej!

Snygg sida, stilren och informativ, men... Jag hittade ett par små stavfel under dina erfarenheter, jjobbade samt Sundsvsall.

2007-04-02 @ 10:46:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits