Sommarvärme!

Idag var det varmt ute. När jag sprang ner till Hydro imorse för att köpa bröd hade jag jacka på mig. Hade inte behövt den om man säger så. Mötte en tjej i linne på väg hem.

Drog med mig
Maria på promenad i solen på förmiddagen. Vi tog ett varv runt Sidsjön som alla andra hurtbullar i Sundsvall. Riktigt skönt väder och vi kände oss duktiga som kom iväg på en promenad. Jag hoppas och tror att detta var startskottet för vår träningsperiod som nu kommer starta rejält igen. Vi har legat lite på latsidan ett tag men vi får se till att skärpa oss och satsa rejält inför beachen 2007. En morot sedan tidigare är ju att köpa en nya bikini. Nu har Maria kommit på en till - Vårruset den 30 maj.

Donade på lite här hemma sedan. Dammsög och sydde en kudde. Sedan blev det stan med Maria. Systemet måsta besökas inför kvällen...

Ikväll blir det tjejmiddag. Grekisksallad med kyckling, tzatziki och bröd. Sedan tjejfest och utgång.
Gugge ska på grabbkväll han. Men vi kanske ses ute?

.Angel

Kommentarer:
Postat av: lill sis

jag säger bara en sak, NÄSTA HELG. ;)

2007-04-14 @ 17:57:27
Postat av: Frida

Hejje!!
Trist att vi inte han träffas igår... Vi var såå trötta.. skönt att vara hemma redan 22.30.. :)

Har nyss skjutsat CH till jobbet, och sitter nu och njuter av min HydroLatté.. :)

Kraaaam på dej!

Postat av: jana

Hallojs!!
Visst är det skönt med det härliga vädret.
Dennis och jag cyklade till havet för en fika stund där.
Kramisar Jana

2007-04-16 @ 21:30:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits