Paus från bloggen

Jag har uppenbarligen tagit mig en liten paus härifrån. Varför vet jag inte. Men har inte riktigt känt att tiden funnits till.

Sedan sist har detta hänt...
... utgång i lördags tillsammas med
Maria och hennes ekonomikompisar. Vi tjejer hamnade på Olerys och skakade rumpa.
... sol, sol och sol. Städat på balkongen och tagit fram utemöblerna. Satt till och med och solade i söndags!
... ytterligeare ett skolprojekt har satt igång och det ska bli riktigt skoj att jobba tillsammas med Position Sundsvall i vår.
... Gugge kom hem igår med ett hårt lindat lår. Muskelbristning...

Nu är jag back on track och hoppas på att mina uppdateringar ska bli bättre. Skäll på mig annars!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej tjejen! Tack själv! Det var kul!! Vi får ta en repris snart tycker jag! =) Ha det bra! Jag kommer igen nästa vecka! Är hemma nu och donar med cheerleadingen inför SM :) Ska vi sola nästa vecka? =)Kram kram -Mary

Postat av: Sis

ja sis, du har varit lite off på senaste tiden. :P vi ses på fredag, JAG HAR FÅTT MINA PENGAR NU!!!! :D shoooooooopping! Puss!

2007-04-17 @ 21:52:46
Postat av: jana

Hej.
Jag anser att det är bloggens fel.Att vi inte uppdaterar oss så ofta,för det funkar ju inte jämt!!Men i dag fick jag in både bilder och text så idag blev det ...3 tror jag.
Kram Jana

2007-04-17 @ 22:07:35
Postat av: Angel

Maria: Absolut att jag är med på en solning till veckan. Slå en pling när du är tillbaka här uppe.
Sis: Hmpf... ska du säga något om att vara off?! ;) Ses på fredag. Då blir det god mat och sedan på lördag står vi beredda vid öppning 10.00 för shopping!
Jana: Såg alla bilder i din blogg! Mysigt!

2007-04-18 @ 10:11:26
Postat av: jana

Hallo där!!
Såg att du vela vara barn vakt,när ska jag komma med dom??Eller 1 går det med.
Säg bara till du!!
Kram Jana

2007-04-19 @ 08:37:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits