På soffan

Har kännt mig lite krasslig några mornar nu. Men det har försvunnit så fort jag stigit upp från sängen. Phu!
Vet jag inte om kroppen börjar slappna av nu inför påsken. Har känt på mig att jag kommer bli sjuk just på grund av att jag tillåter mig själv och kroppen lite vila. Idag slog det till...

Kände mig trött så jag la mig på soffan och kikade lite på TV. Där somnade jag under filten och frös som om jag låg på ett isblock. Brrr. Hämtade täcket och somnade om. Nu känns det lite bättre. Så förhoppningsvis är det redan på väg bort. Orkar, vill och har inte tid att vara sjuk. Behöver vara ledig och få göra lite roliga saker nu i påsk. Inte ligga inne i stugan och vara sjuk.

Imorgon kommer kusinvitamin upp. Vi ska kika på lägenhet till henne. En ligger alldeles intill oss! Skoj om vi blir grannar.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Inte sjuk,inte sjuk!!!
Har bara planerat in 2 dagar och en kväll, än på påsken.Men jag hoppas vi får tid att fara till er stuga.
Visst sa vi måndan prel,eller var det söndagen??
Kram Jana

2007-04-03 @ 21:15:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits