Tropisk värme

Sommaren är verkligen här på riktigt nu. Har legat ute på balkongen tre dagar i rad nu. Idag var jag tvungen att gå in för att det blev alldeles för varmt. Gick på stan med Berg i stället. Vi shoppade lite saker. Jag köpte present till Gugge och Emma köpte lite saker till sig själv. Hon skulle även hämta en klocka som hon lämnade in för lagning i maj, men den är spår löst försvunnen. Ingen som vet var den är..!

Ska snart äta fläskpannkaka med Gugge, sedan ska vi kika på sista avsnittet av Kvarteret - Manly Beach. Spännande med final avsnitt, som är dubbelt så lågt!

Gatufesten till helgen, jag ska bara dit imorgon - när det är gratis! Flyr sedan stan på fredag, men innan dess ska jag träffa Elin och Frida i alla fall. Saknar dem otroligt mycket!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits