Min dag i regnet

Gick i alla fall ut och gick ändå. Trotsade regnet. Men när jag gick så regnade det inte. Inte heller när jag var ute. Gick i alla fall bort mot östermalm och hamnade tillslut vid skylten där det står S Stadsberget 3 km. Vände där, för jag hade inte den blekaste om hur länge jag varit borta och hur långt det egentligen var kvar. När jag kom hem så gjorde jag lite sit ups ute på balkongen, hoppade in i duschen och när jag sedan kom ut regnade det. Missade regnet precis alltså, så härligt.

Mathilda ringde sedan och vi gick ner på stan. Letade efter en kjol till mig, och hittade en på gina. Ska nog köpa den på måndag. Om jag inte känner usch och fy för den då, men det tror jag inte. Mathilda shopade några tröjor, jordgubbar, cola och godis. Sedan gick jag hem, i duggregnet.

Ikväll ska jag till Mathilda för att kika på film. Mysigt. Synd bara att Gugge inte hinner följa. Eller i och för sig, det är ju bättre han tjänar pengar så vi har råd med en massa nya saker sedan.

Har ingen Dagens kommentar idag, men jag har Dagens påhitt som jag vill tillägna min sambo, min älskling, min prins, mitt allt - han som förgyller min vardag!
När vi satt och hade ätit korv med bröd till lunch så plockade jag fram några jordgubbar som jag tyckte vi skulle äta upp. Vi hade båda mjölk i våra glas. Jag tog en tugga jordgubbe och drack mjölken, men inte Gugge inte. Han stoppade i fyra jordgubbar i mjölkglaset och drack sedan.

.Älsklingen
Det är min älskling detta. Ni kanske förstår varför jag är så tokig i honom?!  Och nej, jag tänker inte lära mig hur jag vänder bilderna..


.Angel


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Sjukt tråkigt väder det är idag. Det är ju så man bara vill dra täclet över huvudet och fantisera om bättre dagar. Och dte här med liv, trots att jag jobbar så tror jag att du har mer liv än vad jag har. Jag gör ju inget annat än att jobba, äta sova. Jag vill oxå gå på stan, shoppa, fika, titta på film, sola och bada när det är väder för det. Istället står jag och vänder korv i all oändlighet. Vi får verkligen ta och hitta på något nästa vecka. Saknar dig massvis. Har förövrigt länkat tll din blogg från min ;) Sköt om dig gums. Puss!

Postat av: Frida.

Hejsan! Ska kanske tillägga att poolen som jag å grannarna köpt är en sån där 3 meters. 80 cm hög.. Inte en riktig alltså.. men kom gärna å bada någon dag du ! :)

2005-07-16 @ 22:45:18
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Frida

Jag pratar väl inte om idagh fattar du väl..
En annan dag.. då vädret är fint.. !

2005-07-17 @ 00:32:34
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits