Kvälls ugglor

Summerland var bra ikväll. Derrick får mig alltid att skratta.
Top model var också bra. Hade dock hellre sett att Keenyah hade åkt ut. Men men, hon kommer i alla fall inte att vinna. För det gör Naima.

Har ikväll även hunnit med att spela mitt första Texas holdem spel. Ever. Det var en kul upplevelse och jag har en känsla av att det blir fler kvällar i köket tillsammans med Erik och Gugge. Eller kanske att vi får komma ut till Nacksta och spela snart? I ett nyrenoverat kök/lägenhet?

Jag kom i alla fall tvåa. Riktigt nöjd över mitt spel. Lyckades vinna över Erik, och i mina ögon är han storspelare. Vinnaren denna kväll var Gugge. Jag vill inte erkänna det, men han spelade bra.. ibland! :D

Hann även baka en liten kaka under spelets gång. Den var/är lika god som den ser ut.

Florsocker med jordgubbssmak. Rekomenderas!

Natti natti.

.Angel


Kommentarer:
Postat av: Sophie

Jag håller med om att Keenyah skulle åkt ut, men Brittany vinner!

2005-07-28 @ 01:20:10
Postat av: Jenny

heej. jag kom precis hem från jobbet. har varit en extrem lång och tråkig natt. sömnpiller! saknar dig gums. puss puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits