Hemma igen

Efter några dagar i stugan tillsammans med pappsen är jag nu tillbaka i stan. Känns skönt att vara tillbaka, men det var mysigt att vara i stugan och bara ta det lugnt. Det jag saknade var så klart min älskling, men nästa gång är han med! :)

Igår efter jag kommit hem så satte jag mig ute på balkongen i solen för att läsa lite. Riktigt skönt väder och jag myste riktigt ordentligt. Fick dock vita fyrkanter runt ögonen från mina solglasögon, riktigt snyggt faktiskt. Inte just..!

Fick middagen serverad och allt var gjort när jag kom och satte mig. Min älskling hade gjort en överrasknings middag till mig, jag fick absolut inte komma in i köket och kika på. Gott var det kan jag lova. Men bäst var nog sällskapet. ;)

Nu ska jag ut i solen igen. Har påbörjat en ny bok nu. Tur att jag tog fem böcker från stugan, synd bara att en redan är utläst..
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits