Ändrade planer

Ikväll blir det inget Winnerbäck för Angel o Gugge. Istället blir det Hudiksvalls skärgård med kryssningsbåt och tacobuffé. Svärföräldrarna ringde och undrade om vi ville ändra våra planer för kvällen. Självklart om det gäller tacobuffé och skärgården hemma i Hudik.

Imorgon blir det förhoppningsvis bada och sola på Maln. Måste ju bada snart. Pappsen har ju redan badat han. Attans, jag osm brukar vara före honom.

By the way, Elin och Jenny ska komma förbi. Ska bli skoj att träffa Elin. Var ju några veckor sedan nu. Synd bara att Frida inte hann. Kanske hinner se henne till veckan, ska försöka få henne att stanna kvar några extra dagar för min skull. :D

Har insett att mina Dagens kommentar:er har blivit lite lidande nu på senaste tiden. Men jag förstod ju att jag skulle lessna efter ett tag. Ska försöka ta upp greppet om dem. Håll ut!
Idag vill jag i alla fall tillägna dem till min kära pappa.
Hur var det man skulle göra nu då igen för att läsa sms? Pappa, det är bara att följa dottern Angelicas instruktioner som du nyss fick höra. Min pappa är bäst när det gäller allt, förutom när det är något med mobiltelefonen eller datorn. Men vad gör väl det, han är ju bäst på allt annat! ;)

.Angel

Ps, flyr solen även idag. Orkar inte sitta där ute och låssas som om det är jätte skönt och jätte mysigt. Vill ju bada!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits