2-5 kvarter

Kvällen hos Nina började med en cykeltur från södermalm till östermalm för mig och Jenny. I spöregn bör påpekas. Denna resa tog oss 20 minuter, på ett ungefär.
Vi kan ta 2 kvarter till, sedan bör vi vara på rätt väg.

Väl framme blev det vin, snacks, tejsnack, musik och skratt. Tjejerna som var där var jag, Jenny, Anna, Märta och Nina såklart. Marie kom förbi en snabbis, men hon skulle upp och jobba imorgon (läs idag). En hel del snack röjdes igenom, allt från gamla ragg/pojkvänner till gemensamma bekanta i Hudiksvall. Det visade sig att Anna, Ninas bästa kompis, är född och halvt uppvuxen i Hudiksvall. Hallå, där kommer ju jag ifrån! Under tiden har en hel del vin druckits och vissa av oss började snacka goja om saker som inte skulle snackas om osv. Men kvällen var bara ung.
Kanske att det var 5 kvarter som vi skulle ha tagit. Eller?

Utgång blev det för Anna, Nina och Märta. Jag och Jenny tog oss en cykeltur hem. Tror den tog oss ungefär 30 minuter. Mycket bra gjort, med tanke på det vinet som hade druckits.

Tack för en underbar kväll tjejer! We have to do this again!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits