Möter våren i Paris

Imorgon åker vi. Resan som vi längtat och väntat på är äntligen här.
Gugge har haft ont i halsen och åkte hem tidigare från jobbet idag. Jag är lite små snorig. Men till Paris ska vi! :)

Hoppas på att få göra Paris riktigt och hinna med och se alla sevärdheter. Kameran ska laddas och jag lovar MYCKET kort då jag kommer tillbaka.

Vi kommer hem till Sundsvall på söndag. Sent på kvällen. Det är nästan natt då. Sedan packar jag om väskan och åker till Östersund på måndag morgon. Är åter på riktigt i Sundsvall onsdag eftermiddag/kväll.

Nu möter jag och älsklingen våren i Paris!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Ha en underbar resa!!

Kramar till er från oss :)

Postat av: Jana

Hej!

Vad härligt!

Är det bara ni 2 som åker?

Ha det så himmla mysigt och klä inte av er för mycket;)

Kramisar.

2009-04-23 @ 09:27:16
URL: http://janas.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits