Trötter är här

Känner mig som en av dvärgarna i Snövit och de sju dvärgarna.

Imorse då klockan ringde vände jag mig om och somnade 10 minuter till. Sedan var det bara att tvinga sig upp.

Nu sitter jag på jobbet. Trött. Gäspar ungefär varje minut. Man blir trött bara av det. Syret tar liksom slut.

Tur att jag ska iväg och äta lunch med K idag. Det piggar upp. Kan behövas inför ikväll om vi ska flytta en massa saker. Då är det nog inte så bra att vara trött. Målet för ikväll med flyttningen är följande:
- Alla vantar, mössor och halsdukar packas och åker upp till den nya lägenheten. Dem behöver vi inte denna vecka.
- Kläder som vi inte ska ha i veckan åker upp. Gäller lite planering inför veckan men då går det fort sedan på mornarna.
- Böcker som vi inte läser just nu åker upp.
- Förråden börjar kikas igenom.
- Badrummet töms på allt som vi inte använder.

Sen får det nog vara bra för idag. Vi ska ju ha något att göra imorgon och övriga dagar också. :)
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits