Tillbaka på kontoret och i Sundsvall på riktigt

Nu har jag varit ute och flängt en hel del. Jobbat mest överallt och hela tiden känns det som. Tur att man har ett roligt jobb och bra kollegor sådana gånger.

Dagarna i Stockholm med hela Venture Cup gänget var kanon. Vi jobbade och hade det skoj. Ett riktigt härligt gäng. Synd att man ses så sällan.

Nu är jag åter i Sundsvall och här ska jag nu bli kvar flera veckor innan jag ska ut och fara igen. På fredag får vi tillgång till vår nya lägenhet så där antar jag att vi kommer att tillbringa flera timmar i sträck innan vi flyttar på riktigt. Mamma kommer på fredag och sedan är det tapetsering hela helgen som gäller. Ska bli skoj. Fast det kommer nog bli jobbigt samtidigt.

Nästa vecka åker jag och Gustaf på en minisemester tillsammans. Vi åker till Stockholm för att gå på konsert. Coldplay på Globen på torsdag. Sedan stannar vi kvar i Stockholm hela helgen för att bara vara och ha det härligt. Känns som att vi behöver det.

Nu åter till jobbet. Kände att jag behövde uppdatera. Vet att det blir alldeles för sällan. Men jobbet suger ur all ork från mig just nu.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: erik

Vad tycker du om killmodet i höst? Finns en hel del på min sida.



Behöver få åsikter från både killar OCH tjejer!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits