Charmtroll till granne

Igår kväll var jag och Gugge över till våra underbara grannar som fick tillökning i familjen för 4 veckor sedan. Vi fick äntligen träffa lilla Hugo.

Han sov då vi kom så vi smygkikade lite på honom innan vi tog en fika i vardagsrummet. Hugo sov och ville inte vakna så pappa J gick och hämtade honom och la honmo i mina armar för att han skulle vakna till. Mina armar var nog härliga att ligga i för Hugo vägrade vakna.

När han tillslut vaknade låg han och charmade både mig och Gugge. Han tittade på oss med sina stora blå ögon och hans svarta kaluffs på håret spretade åt alla håll. Man kunde inte annat än le.

Jag är glad att jag har en sådan underbar och fin familj till grannar. Några veckor till i alla fall. Sedan blir det lite längre mellan oss men det kanske är bra och vi kan träffas mer?!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Vad gullig du är vännen!! Vi är också så glada som har er!!

Ja Hugo hade det verkligen mysigt hos dig igår. Efter att ni gått så åt han och sen somnade han om och sov som en stock. Han längtar redan tills han får träffa er igen och då är han förhoppningsvis lite piggare ler



Nu har Hugo ätit och ligger o sover i soffan. Jag ska göra mig klar för att åka in på stan och käka lunch med syster, Rasmus och mamma. Det är ett helt projekt innan vi kommer iväg ;-) så jag måste sätta igång nu.



Kram på er och lycka till med tapetseringen i helgen. Så roligt för er att ni ska flytta till större, men tråkigt att ni försvinner från gatan. Men vi får ta och styra upp lite tätare träffar och när ni börjar få ordning i ert nya hem så vill vi komma och kika.



Ha en mysig dag så hörs och ses vi snart igen!!

Stora kramar från Mia och Hugo :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits