Torsdag, en dag kvar till helg

Gugge kom hem igår. Jag blev mycket glad. Det blev kramkalas och sedan satt vi i soffan hela kvällen och kollade på Tv tillsammans. Kärlek!
Första programmet var Bonde söker fru. Skoj att en kille från Hudik är med. Gammal klasskompis till Gugge. Sen såg vi på Plus med Sverker. Efter det somnade jag... När jag vaknade var det Sopranos som jag lyckades se slutet på.

Ikväll blir vi bara hemma. Städa och plocka tänkte jag att vi skulle göra.
Imorgon är det lagfest. Ska bli skoj att umgås med tjejerna utanför planen också. Vi ska tydligen knäppa lagfoto, så det gäller att komma ihåg dressen.
Imorgon får vi också nattbesök av min kära vän S. Skoj att få visa henne vårt nya hem.

Nu är det lite mer jobb. Sedan lunch. Efter lunch har jag ordnat utbildning och workshop. Jag ska mest vara med som hjälpreda och se till så att allt flyter på. Prata, det gör Direktör L.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits