Ny vecka startar idag

Så var det måndag igen. Ständigt dessa måndagar. Tycker att jag varje gång postar ett inlägg skriver att det är måndag. Hur kan det komma sig?

Helgen har varit kanon. I fredags var det after work tillsammans med ett gäng glada vänner. Jag och Gugge var hemma halv tolv ungefär.
I lördags plockade vi och donade hemma. Sedan kom Kapten K med flickvän förbi. Vi tog en promenad runt Sidsjön i det härliga vädret och sedan gick vi förbi affären på väg hem. Handlade lite mat och fika. Väl hemma igen fikade vi och kikade på TV. På kvällen var jag och Gugge bara hemma.
Igår åkte vi ner till Hudik och firade svärmor som fyllt år. Vi bjöds på mat med efterrätt och tårta. Mätta blev vi! Det blev en snabbvisit men det var skoj att få komma ner en sväng.

Imorse åkte Gugge till Stockholm. Vi var uppe före tuppen. Klockan ringde 05.10. Vinkade iväg Gugge i taxin vid 05.40. Sedan somnade jag om och var sedan pigg som en nötkärna då jag vaknade igen. Härligt!

Ikväll blir det fotboll. Giffarna-Gävle. Jag hejjar på hemmalaget och hoppas på en vinst för dem. Det var längesedan jag var och såg en match nu och kanske vänder det nu?

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits