Helgen är över och måndagen är här

Ja, så försvann även denna helg lika fort som alla andra. Jag hann knappt reagera över att det var helg.
Har heller inte uppdaterat sedan i torsdags. Då jag satt kvar på jobbet till sju.

I fredags efter jobbet tog jag med mig en kompis hem. Kära S var uppe från Stockholm och hade ingenstans att sova så hon fick bo hos oss. VI hann mest bara hem och drack lite te. Sedan skulle jag iväg på lagfest. Lagfesten var skoj. Vi åt en massa tacos, lekte en massa lekar och skrattade en massa. Kanon rolig kväll tillsammans med ett gäng härliga tjejer och ledare. Kanon skoj helt enkelt!

På lördagen var jag och Gugge ut till Birsta och shoppade lite. Köpte bara saker vi skulle ha. Bra gjort av oss. Det enda som var oplanerat som följde med hem var Sex and the City filmen. Den var välkommen ändå! :)
På kvällen åt vi gott och sedan åkte Gugge iväg hem till T. Jag och S gjorde oss iordning och sedan kom C&S. Vi påbörjade förfesten med Singstar. Vi liftade in till stan och var på en till förfest innan vi till slut hamnade på Oscar. Där var det mycket folk men inte så många kändisar. Vi var ute och dansade tills klockan var tre. Då var ju klockan egentligen två eftersom man ställde om klockan. Vi tog en taxi genom Drive In:en och sedan hem till K och T där vi åt tillsammans med grabbarna.

På söndagen var vi sega. Sedan piggnade vi på oss lite. Gugge spelade mest tv-spel. Jag och S hängde mest omkring bara. Skjutsade sedan S hem till en kompis där hon ska sova de resterande dagarna i Sundsvall. Jag var förbi gammel lägenheten en sista gång. Sorgligt men skönt.

På kvällen kom våra gamla grannar förbi. Vi åt BiteLine pizza och myste med lilla Hugo. Vi spelade också en massa GuitarrHero. Skoj! Hugo hade växt en massa och var en stor kille nu.

Ikväll ska vi få en massa kanaler. Kanske hinner vi se Giffarna mot Norrköping från soffan. Jag hoppas! :)

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Julia

Minns du Diskoteksbranden i Göteborg där 63 personer omkom?

På Torsdag är det 10 år sen det hände

http://jsomijulia.blogg.se/2008/october/pa-torsdag-ar-det-10-ar.html

2008-10-27 @ 13:26:01
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Jana

Hej.

Ja visst går helgerna så fort!

Tänkte ta x-tåget till Sundsvall i morgon.

Men det blir nog bara nån timme vi är uppe då.

Hör av mej mera.

Kram Jana

2008-10-27 @ 18:24:05
URL: http://janas.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits