Fredagen är här

Nu vankas det snart After Work med goda vänner. Något som jag har sett fram emot under hela veckan. Ska bli skoj. Bara vi hittar någonstans att slå oss ner på. Antar att det finns några idéer i alla fall.

Imorgon blir vi hemma. Vi tänkte dona på hemma. Skönt. Trivs så himla bra i vår lägenhet så man vill knappt lämna den på morgonen för att gå på jobbet. Vi får bjuda hem alla till oss då vi ska träffas i stället. Dock måste vi till den gamla lägenheten för att städa. Kanske ett mission för morgondagen? I alla fall en start på städningen.

På söndag åker vi ner till Hudik en snabbis. Ska fira svärmor som fyllde år igår. Vi tar en dagsutflykt och hälsar på i Hudik.

På måndag åker Gugge till Stockholm. Han kommer hem först på onsdagkväll. Jag blir hemma själv. Tråkigt att vara alldeles själv i lägenheten. Kommer kännas tomt med tre rum för mig själv. Jag får bita ihop och klara det.

Nu ska jag packa ihop och börja ladda för after work. Vi går tillsammans i samlad trupp från jobbet. Vi som sitter här i alla fall. Resten möter vi upp på stan. Under den flygande draken.

Ha en bra helg! Njut av hösten.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits