Cykla i minusgrader

Idag tog jag cykeln till jobbet. Jag trotsade minusgraderna och susade ner för backen. Tror dock det blev några extra minusgrader på grund av vinddraget. Men det är sånt man får ta. Mössa och vantar var på. Likaså en extra fleecetröja. Imorgon kanske det blir ett par överdragsbyxor också. I alla fall om det är minusgrader.

Igår lunchade jag med
Sis och J. Med var också kompis S och S. Vi hade det trevligt!

Ikväll får vi besök av kompis A. Hon är solo ikväll så hon ville hitta på något. Då dricker vi te och snackar skit. Var längesedan vi sågs nu också så det finns nog en del att snacka om.

Idag publicerades ett av mina pressmeddelanden. Alltid lika skoj att läsa det man själv har skrivit i tidningen. :)

Nu är det dags att affischera.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Men tokiga Angelica !!

Inte ska man väl cykla när det är kallt.. brr...

Ta bilen, låt Gurra cykla!



Vad tror du om att komma och hälsa på något nästa vecka?

VEt ej hur CH jobbar, men kan kolla det..

Är ni ledig någon kväll?



kraaam!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits