Så var det gjort.

Tog tag i saken på en gång.
Besökte Ego direkt efter jobbet. Nu har jag ett träningskort!
Imorgon gör jag premiärpasset. Ska bli så skönt!

Har tänt en massa ljus hemma nu. Mysigt med ljus här och där. 15 ljus i bara vardagsrummet. Härligt! Det luktar lagomt gott av Snöbär också. Längtar tills jag får de andra ljusen också.

Grannarna tvärsöver har redan satt upp ljusslinga. Det ser så mysigt ut så vi också funderar på att göra det. Vi ska även köpa en stor och fin lykta att ha på trappen. Hittade en idag. Ska kanske slå till på den. Enkel och svart. Man får plats med ett stort ljus. Då räcker det länge.

Kollar nyheterna på TV nu. Nästan bara från valet i USA. Flera intervjuer med Obama. Jag är nöjd med valet.

Snart är det dags för Bonde söker fru. Hejjar på Elias. Kul att se någon hemifrån. Även om jag inte känner honom men det gör det mer roligare att han är från hemma i Hudik. Gugge känner ju honom, eller kände honom tidigare i alla fall.

Appropå ljusslinga och jul.
Sis ringde idag och frågade om en julklapp. Då var en avklarad. Tack sis! :)

Ska ta en satsumas nu. Gott med frukt efter maten.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej.

Jag kollade in lite ställen här hemma jag med,men kom bara på Hudik gym och F&S.

men det 3.dje kom jag inte ihåg vad hette...

Fast jag har ju Pontus bara han får broddar.

Men ta ett ridpass kl 9 och träna på gym kl 12 på må och ons lät väl inte så tokigt eller?Även ridpass på to fast då jobbar jag 13-22,15.

Jaja vi får väl se hur det går med allt..

Kramisar Jana.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits