Hudik på söndag

Får fira pappa på riktigt. Jag och Sis bjuder honom på middag på Medelhavskällaren. Gugge och J får också följa med. Innan hinner vi även fira svärfar.

Ikväll har jag och Gugge ätit god mat. Grekisk pyttipanna. Mycket gott blev det. Nu längtar vi båda till vardagen igen då det är dags för matlåda. :) Kanske den godaste matlådan som finns.

Imorgon fyller
Mia år. VI tänkte titta förbi en sväng. Innan ska jag jobba. VI har en seminariedag, Steget mot eget, där vi samlar idébärare, entreprenörer och yrkesverksamma under en dag. Minglar, lyssnar på föreläsare och utbyter erfarenheter. På kvällen kanske det blir utgång. Vi börjar med en förfest i alla fall.

Gugge spelar just nu Xbox. Jag försöker få uppmärksamhet. Men snodde istället datorn av honom. :)
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Siiiis

Jag har numera samma problem. J har oxå köpt ett xbox nu...trök! ska vi gå ihop med en kupp mot dom? :D

2008-11-07 @ 22:31:44
Postat av: Åsa

Nu har jag startat en ny tävling på min blogg!

Vinn ett höstigt halsband eller ett vintrigt armband.



Kika in å va med å tävla vettja!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits