Åter måndag

Helgen passerade snabbt förbi.
Det har kommit snö så det är nu vitt på marken. Hemma i området finns det flera snögubbar.

I fredagskväll hämtade jag mamma nere på stan. Vi pratade sedan nästan hela natten och kom i säng väldigt sent.
På lördagen var vi ut till Birsta alla tre. Tittade mest, men en del shopping blev det också. På kvällen kom K & T förbi. Vi åt, spelade GuitarHero och hade det allmänt lungt och skönt.
Igår var jag och Gugge bara hemma. Vi satte upp vår första tavla i lägenheten. Tättföljt av en ängel. Min skyddsängel sitter nu äntligen på väggen igen. Denna ängel har följt mig väldigt länge nu och är väldigt speciell för mig. Jag har nu en skyddsängel på höger sida och en på vänster.

Idag har det varit jobb. Och kommer fortsätta så någon timma till. Mycket att göra när man åker bort hit och dit. Även om det är jobbresor så är det alltid högar då man kommer tillbaka.

Imorgon åker jag tåg till Arlanda och flyger sedan till Luleå. Konstig resväg? Ja, kan man tycka men det är det enda som fungerar. Blir i Luleå tills på torsdagkväll. Vi ska jobba och planera. Även gå på bankett på onsdagkväll och sedan ska vi till Boden och bada. Härligt.

Skriver inget här under veckan. Kommer nog att ha fullt upp ändå.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jessica!

Angelica! Vad proffsig du är..värsta karriärskvinna:)

2008-11-19 @ 19:35:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits