Mitt i veckan

Halva veckan har snart gått. Även fast jag längtar till helgen går veckan fort. Annars brukar det ju vara så att det går sakta då man längtar till något. Inte denna gång och det är jag glad för.

Arbetsveckan är lugn. På fredag ska vi ha bolagsstämma och jag ska sitta med och lyssna. Har fått i uppgift att fixa lite praktiska saker innan. Blommor och tackkort bland annat.

Igår var det andra matchen för Gugge och Steria United på korpen. De vann även denna match så nu har de vunnit 2 av 2. Bra facit! En av motståndarna utsåg till och med Steria United till serievinnare. Hur bra är inte det, att komma från div.3 och ta sig igenom div.2 och hamna i div.1 på en gång? Men verkligheten kommer kanske ikapp och laget börjar förlora? Jag kommer i alla fall att hejja på dem och se till så att de i alla fall inte kan klaga på publiken. :)

Jag funderar fram och tillbaka på hur vi ska göra. Känslan skriker ja. Men tankarna snurrar runt runt. Är det värt så mycket varje månad? Kommer vi att trivas? Vi får fundera vidare och diskutera igenom känner jag. Vi fick i alla fall mer tid på oss. Både bra och dåligt.

Frisyren och färgen hos frissan blev riktigt bra. Jag kanske bjuder på kort i eftermiddag. :)
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Hej vännen!!

Hoppas allt är bra med er!!

Jag är så nyfiken på vad det är för radhus ni har tittat på? Kan man få en hint?

Kram kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits