Jag lever men har fullt upp

Helgen rasslade till och nu är det tisdag. Det var skönt att få vara hemma i Hudik i helgen. Vi hann träffa och umgås med alla som vi hade planerat in. Plus att vi hann träffa några fler. Det var positivt.

När vi kom i fredags åt vi med svärföräldrarna. Vi grillade men satt inne och åt för det var kallt ute. Vi satt uppe och pratade hela kvällen men slocknade ändå rätt så tidigt.
På lördagen tog vi oss hem till mor och syster. Därifrån tog vi oss ner på stan där vi gick en runda och avslutade det hela med en macka på Jambo. Ett måste i Hudik. Lördag och allt. :) Efter stadsturen tog vi oss åter hem till mor och syster. Där slappade vi en stund innan vi började med maten. Sis var ut och grillade i snön. :) Jag fick ta hand om potatisen. Hela familjen från Lingarö kom, plus att mamma varit och hämtat kusin L. Vi var 10 stycken som åt middag och vi blev alla mätta och belåtna. God efterrätt fick vi också. Vi avslutade hela kvällen med att kika på film.
På söndagen tog vi det lugn på förmiddagen och sedan åkte vi mot Delsbo för lunchbuffé med svärföräldrarna. Därifrån åkte vi sedan till Bergsjö och hälsade på farmor och pappa som var där.

Igår var vi och kikade på lägenhet. Det lutar mer åt ett håll nu, men vi får se.

Idag är jag trött och seg. Tror pollen har börjat sätta sig på mig nu. Jag är yr, har ont i huvudet och känner mig allmänt seg. Jag jobbar dock på så vi får se hur det urartar sig.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hua..pollen...

Pollen är elak...



Vad hemlig du är med ert framtida boende =)

Låt oss veta mer ....!!!



Kramar!!

Postat av: Frida

2008-05-20 @ 23:24:43
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Frida

Hmm.. Blev ett tomt meddelande...knasigt..!



Tänkte iaf. säga att jag nu har ett toppenerbjudande på min blogg ;)



kram

2008-05-20 @ 23:26:17
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hehe känner igen mig i Jambo-tvånget när man väl är hemma. Blev nästan sjukligt sugen på en maffig Tunabergare nu ju...suck! Lider med dig o pollen. Har tur som slipper det.

2008-05-21 @ 18:07:42
URL: http://kungjessica.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits