Lång ledig helg

Imorgon åker vi. Ikväll packar vi våra väskor.

Jag har verkligen längtat och trånat efter att den här dagen ska komma. Eller rättare sagt, morgondagen ska komma. Det ska bli så härligt att äntligen få komma iväg på lite ledighet till fjällen och få umgås med Gugge, svärföräldrarna och svägerskan med familj. Då jag har bestämt mig för att inte åka något alls nedför kommer jag därför att tillbringa den största tiden tillsammans med svärmor och lilla E. Jag tror vi kommer att ha fullt upp ... :)

Jag hoppas på fint väder. Sol. Snö. Några minusgrader. Jag vill gå långa promenader ute i snön. Få massa friskluft. Umgås och bara vara.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Aha, så du har oxå börjat med fotbollen igen, va kul! Inge vidare kul när man blir skadad inte, men det är väl sånt som hör till antar ja.. :(! Ska börja träna lite smått till veckan ja, så får man se om man fortsätter sen. Vilka spelar du med förresten? :o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits