Hösten har kommit till Sundsvall

Jag tror minsann att årstiderna har bytt plats. I Sundsvall känns det idag som om det vore höst. Det regnar, är mörkt och allmänt rått. Trist. Jag som längtar efter vår. Just det, en pollenallergiker som längtar efter vår. Inte illa. :)

Tog mig hem hel igår och stod på benen hela väge hem. hade dock riktigt ont i svanskotan på kvällen. Skönast var att ligga i soffan och bara ta det lugnt.

Längtar tills imorgonn nu. En resa till Hudik står på schemat. Jag ska hem och kika på
sis och alla andra duktiga konståkare som ska ha uppvisning. Som jag har längtat efter denna dag! Kommer kännas konstigt att bara sitta på läktaren och inte vara delaktig, varken på isen eller bakom. Detta är första uppvisningen sedan jag slutade och flyttade till Sundsvall. Är glad att jag kunde ta lite ledigt och åka hem för att kika.

Åter till arbetet.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej!
Jo men visst är det så!
Det är rena höstvädret ju!
Filma åt mej i kväll med,har inte nån som kan jobba så jag missar jag tyvärr.
Kram Jana


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits