Halt som gatan

Skulle som vanligt ta min promenad till jobbet imorse. Allt gick bra tills jag kom ut på trottoaren. Där stannade jag till för att heja på en kollega. När vi sedan skulle påbörja vår promenad halkade jag till och la mig raklång på backen. Slog i svanskotan och blev riktigt öm. Inte bara det att jag fick ont i min svanskota. Mina byxor gick sönder också. Måste ha lagt mig på en sten eller något för jag hade fått en reva vid bakfickan. Attans.

Igår var jag och kollade då mitt lag spelade första matchen i Värmecupen. Vet inte varför det heter Värmecupen för det är inte varmt någonstans. Laget förlorade. :( Vi tar nya tag idag och hoppas på vinst mot Alnö.

Nu har jag ont i svanskotan och knät. Skyddsängeln som jag fick i söndags av svärmor hjälper tydligen inte.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits