Ett besked

Så har jag tackat nej till ett jobberbjudande. Efter cirka 2 månader ute på arbetsmarknaden har jag fått flera erbjudanden och nu har jag tvingats tacka nej till ett utav dem. Anledningen till att jag tackade nej var för att jag fått fast här på Åkroken Science Park. Jag är nu informatör på heltid. Nästan. Jobbar ju även med Venture Cup också men jobben flyter ihop en hel del.

Idag ska jag för första gången hålla i en workshop med studenter. Ska bli spännande.

Återkommer med resultat.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Gustaf

Grattis! Man blir så stolt över dig!

Postat av: Frida

Hej hej =)

Frissan håller till i Nacksta..
i samma hus som pensionärshemmet Kristinelund. Hannas salong heter stället =)


Tjejen som klipper är jättegullig..!

2008-03-05 @ 14:40:56
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Jana

Grattis grattis.
Om man bara vill så går det.
Bra gjort tjejen.
Kram Jana.

2008-03-05 @ 20:53:03
URL: http://janas.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits