Torsdag

Igår var jag och tränade fotboll. En riktigt rolig träning. En av våra tränare sa att han hade planerat träningen utefter vad jag behövde för mitt knä. Snällt eller bara smör? :)
Känns super bra att vara tillbaka på fotbollsplanen på riktigt nu. Knät känns kanon och konditionen börjar komma tillbaka. Ska vara med på match på söndag igen. Hoppas på att få spela mer än sist. Vill ju ge allt.

Idag har vi sommaravslutning med våra inkubatorföretag. Vi ska spela brännboll och grilla uppe på Norra. Jag har skrivit ut regler, allt för att vi ska slippa tjafset om vilka regler som gäller osv. Vi har även en enväldig domare. Hon kommer att döma lika för båda lagen, även om hon kanske kommer att vara med i ett lag.

Imorgon är jag ledig. Ska tvätta och dona på hemma. Måste också ner på stan för att köpa lite födelsedagspresenter. På kvällen ska jag och Gugge ut och äta och sedan gå på bio. Vi firar åtta år tillsammans och två år som förlovade! Gissa vilken film vi ska se! Just det, Sex and the City. Undra om Gugge blir ensam kille i salongen?!

Nu ska jag gå och göra i ordning maten tills ikväll. Vi ska grilla och äta god potatissallad.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sandy

Grattis till kärleken!!

Postat av: Frida

Stort grattis!



Sex and the city.. haha.. Var det Gugge som valde film antar jag .. hihi..



kram kram!

2008-06-27 @ 07:25:06
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh GRATTIS på eran dag!!



Ha så mysigt ikväll!!



Stora kramar från oss ;-)

2008-06-27 @ 14:53:25
URL: http://misan80.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits