Fredagen den 27 juni 2008

Den dagen ska jag alltid komma ihåg. Den kommer alltid att finnas i mitt minne. I alla fall ett bra tag framöver.

Det var dagen då jag och Gugge firade 8 år tillsammans och 2 år som förlovade. Det var dagen då jag var ledig på väldigt länge. Det var dagen då jag storstädade hela lägenheten. Det var dagen då jag och S var ut och fikade. Det var dagen då jag köpte oss en lägenhet. Det var dagen då jag och Gugge var ut och åt. Det var dagen då vi såg Sex and the City på bio.

Igår avslutades budgivningen. Vi slog ut de andra intresserade. Säljaren accepterade vårt bud. På måndag ska vi skriva kontrakt.

Bion igår var kanon. Ni måste se den!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Grattis till lägenheten!! Nu blir jag nyfiken!! Måste höras så jag får veta mer ;-)



Kram på er!!

Postat av: Jeanette

Grattis till lägenheten! Vad roligt!

Måste kännas underbart! Ska du söka miun jobbet? Kramar och skön sommar

2008-06-28 @ 15:06:09
URL: http://helaherligheten.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits