Onsdag, mitt i veckan

Så var det mitt i veckan, igen. Tycker veckorna går i ett rasande tempo. Var det inte maj nyligen?

Jobbar idag och imorgon. Ledig fredag. Kan nog behövas med tanke på hur morgon dagen kommer att se ut. Först vanligt jobb hela dagen fram till halv fyra. Sedan jobb på Gatufesten från fyra till ett på natten. Sovmorgonen på fredag behövs nog?!

På fredag åker vi ner till Valbo, Gävle. Vi ska fira lilla Emil som fyller 1 år. Sen ska vi sova över där hela helgen så vi kan umgås med familjen där nere hela helgen. På lördag blir det släktkalas och på söndag barnkalas. Vi får se om vi stannar på söndagens kalas.

Igår kväll fixade vi i köket. Var och köpte ny spis som vi fick hemlevererad i morse så nu ska de bar kopplas in. Tur att man har snälla
grannar. Vi ställer upp som barnvakt hur mycket de vill bara J hjälper oss att installera spisen. Bra deal! Efter handlingen ute i Birsta igår åkte vi hem och tog tag i vår bänkskiva. Det splipades och målades. Jag gjorde sista målningen imorse och nu ser bänkskivan ut som ny. Mycket snyggt om jag själv får säga det.

Mäklaren var och kollade på lägenheten nyss. Jag och Gugge har en del att diskutera igenom nu innan försäljning. Spännande.

Åter till jobbet.
.Angel


Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej.

Va kul med ny lägehet, när man är inflyttad och klar...

Ändrad sida såg jag idag med.

Vad har hänt med din fina gardin?

Inte nått stop i Hudik i helgen inte??

Kram Jana


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits