Gatufesten 2008

Var ner på stan och åt lunch idag, som väntat. Vi var tre från jobbet som var ner. Förövrigt vi tre som inte har semester nu. Jag cyklade ner men fick åka nercabat tillbaka. Inte helt fel.

Vi åt inne på Gatufestområdet. Inte så mycket mat för den pengen men helt okej mat. Dock testade de högtalarna under hela lunchen så vi kunde knappt prata med varandra ibland. Varför testade de inte högtalarna 2 timmar tidigare eller 2 timmar senare?

Börjar bäva inför att jobba idag på Gatufesten. Det är varmt. Det kommer bli mycket folk. Jag ska vara i tältet närmast scenen. Jag ska jobba där i 9 timmar. Men jag tar på mig ett leende på läpparna så kommer det nog att gå bra. Hoppas i alla fall att mina vänner kommer att söka upp mig i tältet.

Imorgon är det jag som tar en sovmorgon. Trodde jag. Måste tvätta innan vi åker till Gävle. Den enda tvättiden som fanns börjar 07.00 imorgon. Gäsp!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits