Lovat är lovat

Jag har ju lovat att jag ska återkomma efter helgen. Nu är det måndagmorgon och här är jag. Jag är inte den som inte håller vad jag lovat.

Helgen har varit lugn och skön. Började dock med en After Work i fredags och vi var inte hemma förens vid ett halv två på natten. Vi som bara skulle gå ut och äta och ha det mysigt. Vi åt i och för sig och hade det mysigt. :)
Lördagen bjöd på fint väder och jag tog mig en långpromenad. Sedan for jag iväg på fotbollsträning. Jag kände av foten och kunde inte träna fullt ut. Ibland blir man less. På kvällen åt jag tillsammans med K eftersom att Gugge var på lagfest. Han kom hem då jag sov.
I går var det cup för hela slanten. Vi var på Nordic från nio till halv fem. Vi spelade tre matcher. En förlust, en oavgjord och en vinst. Trea i gruppen är inte fyskam.

Idag blir det jobb hela dagen. Och sedan en lugn kväll.
Jag längtar tills på torsdag morgon då vi far till Åre. Helgen kommer bli kanon. På fredag eftermiddag ska vi på spa!!!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej!
Vad kul med tur till Åre!
Ska försöka kolla in svärfar i kväll!:)
Kramisar.

Postat av: Frida

JA!!!
Hon är tillbaka!!

*glad*

kram kram/F

2008-01-28 @ 15:27:38
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits