Hipp hipp hurra!!

Idag firar jag min 23 födelsedag! Tänk vad åren går. Jag kommer än idag ihåg när vi hade kalas då jag fyllde fem och fick mitt älskade dockskåp! Det var glädje det!

Vaknade imorse av att Gugge kom insjungandes i sovrummet. Med sig hade han en bricka med lite fika på och två paket. En stegräknare som jag hade önskat mig och en fin tröja. Tack älskling!

Dagen kommer att fortsätta med jobb. Sedan ikväll kommer det några kompisar hem till oss och då blir det tårta och mer firande.

Imorgon åker vi hem till Hudik för att sedan på fredagmorgon ta tåget ner till Skövde. Svärföräldrarna kommer att fira mig imorgon. Antar att Gugges mormor kommer fira mig i helgen då vi är nere hos henne.

Hipp hipp hurra!
På min födelsedag!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Madde

Hipp Hipp Hurra! Grattis på födelsedagen, gumman! Hoppas den blir kanonbra! Vet du, i fortsättningen när ni åker till Skövde får ni fakiskt komma och hälsa på mig och P också ...:) Kram

Postat av: Jana

Grattis för 3.dje gången idag.
Då måste dagen bli bra eller hur!
Kramisar.

2008-01-09 @ 10:30:06
Postat av: Sandy

Grattis!!

2008-01-09 @ 19:27:20
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: Anna Öberg

Grattis grattis på födelsedagden vännen!
Hoppas du haft en jätte trevlig dag.
Kram

2008-01-09 @ 19:47:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits