Helgen

Ännu en helg har passerat. Jag undrar vart tiden tar vägen. Någon som vet?

I fredags tog vi oss en långpromenad för att hämta paket och handla. Sedan gjorde jag lite mat medan Gugge fixade med digitalboxen. Kanon bra blev det och vi kan nu se det mesta.

I lördags kom pappa och Sis. Vi åkte hockeybussen ut till Eon Arena för att hejja fram Timrå till seger. Vi lyckades tyvärr inte med det sista. Men det var trevligt att gå på hockey ändå. Dock fick vi se en bättre match hemma sedan på TV. Småkronerna gjorde en ruskigt bra match!

På söndagen var det dags att fira min födelsedag. I förskott. Mamma, mormor och moster kom upp så vi fikade och hade det mysigt. Jag fick några paket som alla var riktigt bra. På kvällen kom sedan kusin och vännen S. Vi fikade, kollade på TV och jag fick ytterligare paket. Tack så mycket för allt fint jag fick under dagen!

Presenter jag fick:
  • Fleecetröja
  • BodyScrub och Lotion
  • Presentkort på Åhléns, Hemtex, HM och VeroModa
  • Ljusfat med ljus
  • Pengar
  • Godis
  • Stickade vantar

Idag är det åter jobb. Ska snart iväg till kommunen på möte.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej!
Jag tänkte på dej och ditt kalas på söndagen när jag jobbade till 21!
Vela var med ju!
Men du får ha en bra dag på onsdag oxå.
Har varit och kollat på din svärfar nu..!!
Kramisar.

2008-01-07 @ 21:56:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits