Torsdagkväll

Sitter och lyssnar på Winnerbäck. Längtar tills vi ska på hans spelning i Sundsvall. Ska bli riktigt skoj att få se honom live. Hoppas på att det blir fint väder så man kan sitta i gräset och mysa.

Ikväll ska vi hem till våra
grannar och umgås. Det var väldigt länge sedan vi sågs nu så det ska bli så mysigt så. De har varit i Thailand så jag skulle gissa att vi kommer sitta och kolla på alla kort. Jag och Gugge får passa på att drömma oss bort en stund. :) Våra grannar är nog de bästa man kan ha. Vi ses inte allt för ofta men när vi väl ses så är det som om tiden stått still. Dessutom har vi bara känt varandra i två och ett halvt år ungefär. Det känns som att vi alltid har kännt varandra. Precis så som det ska vara med goda vänner.

Ska snart ställa mig och ta reda på tvätten som jag tvättade igår. Som tur är var det inte så mycket som ska strykas så det borde gå relativt snabbt. Hoppas att jag är klar tills Gugge kommer hem.

Vi går i väntans tider och hoppas att Gugges morbror hör av sig snart. När man längtar efter något så går tiden mycket saktare. Varför?

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej!
Ja,vad trevligt med uppdatering varje dag!!
Heja!
Nu håller det på att bli ordentligt med snö här oxå,blir det pulkaåkning och gillning i år med tro!!
Kram Jana.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits