Tidspress

Det är inte mycket tid över till bloggning just nu. När jag är hemma från jobbet känner jag just nu inte för att starta datorn och sätta mig och surfa runt. Det mesta av det hinner jag på jobbet ändå.

Att blogga ligger just nu inte högt på min prioriteringslista. Känns lite konstigt men jag finner ingen motivation just nu. Jag tänker dock inte sluta blogga för det. Ni får bara stå ut med att det blir tråkiga och inte så givande inlägg. Men vet vet, en dag släpper det och då är inspirationen tillbaka.

Just nu längtar jag tills på lördag i alla fall. Frida ringde i början av veckan och undrade om jag ville bli sminkad. Vem säger nej till det? Så på lördag ska jag ut till Birsta för att bli sminkad, gratis. Jag längtar. Som Gugge sa: Du är värd det!

Ska snart kila hem. Blir kort dag idag. Lika så imorgon.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits