Helgen i korthet

Fredagkväll var lugn och skön. Gugge hade varit på spinning så han var rätt så trött då jag hämtade honom. Vi åt gott och kikade lite på TV. Hade en mys och slökväll.

På lördagen for vi ut till Birsta för att kika lite. Det blev en del inköp gjorda. :) På kvällen for vi hem till K & T för att äta och titta på Melodifestivalen. Jag och K somnade i varsin soffa efter omröstningen och en stunds film.

Söndagen var lugn på förmiddagen. Mamma och S kom upp och hämtade oss och vi får till Harmånger på kalas. Min moster fyllde år så det bjöds på smörgåstårta och tårta. Jag och Gugge fick även mat innan vi åkte tillbaka till Sundsvall med min kusin.

När vi kom hem började vi kika på film. En mycket bra film. Kommer dock inte på namnet nu men den var mycket sevärd. Inte en chans att jag somnade till den. Nu måste vi se tvåan också.

Idag har det varit jobb. Ska snart gå hem. En timme kvar ungefär.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Angen

tack!
ja de är roligt me lite nytt!!=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits