Äntligen fredag

Dagen började med anställningsintervju. Spännande.

Stora delar av min dag idag har jag tillbringat i fikarummet på jobbet. Som försvar kan jag då säga att jag inte bara suttit där för att fika. Jag har skruvat ihop en massa möbler. Vi håller nämligen på att inreda rummet med nya möbler.

Nu är det dags för after work med jobbet. Vi ska även fira lite. Skoj att vårt fina fikarum hunnit bli klart.

I helgen händer inte så mycket. Ikväll ska jag kika på match. Mitt lag spelar men jag tvingas stå på sidan av. Mitt knä säger ifrån men ska få kolla upp det på måndag hos en sjukgymnast. På lördag är det gratissminkning. Och antagligen melodifestivalen. På söndag kommer förhoppningsvis Gugges föräldrar, syster och son upp. Jag hoppas och håller tummarna!!

Trevlig helg!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Siran

Har Gugge en son? ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits