Alla hjärtans dag

14 februari. En dag som uppmärksammas stort. Är alla hjärtans dag egentligen något speciellt? Butikerna tjänar en massa extra pengar. Höjda priser på rosorna just idag. Allt går i rött och man ser hjärtan överallt.

Jag och Gugge har bestämmt att inte köpa något till varandra. Vi gör istället någonting tillsammans. Dock inte idag eftersom att Gugge har kickoff med jobbet. Vi funderar på att gå ut och äta imorgon istället. Det går minst lika bra då.

Till alla er där ute, kramar!
Vänner, familj, släktingar, läsare.

Personligen tycker jag att man ska visa uppskattning för sina nära och kära vilken dag det än är. För mig behövs det inte någon speciell dag. Vad tycker du?

Kul att statestiken är på väg upp igen. Är det måntro mitt dagsbloggande som ligger till grund för det?
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

Jag bojkottar oxå dagen idag. onödig å ha en speciell dag tycker jag! :)

2008-02-14 @ 18:13:49
Postat av: Jana

Men nu har ni fått det om bakfoten ju,det är ju hjärtbarnensdag och kan vi hjälpa dom så är väl det bra!!Och våra nära och kära kan vi visa uppskattning till jämt och ständigt oxå.
Kram Jana.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits