Några timmar kvar

Nu återstår endast några timmar på jobbet. Sedan är jag långledig över jul, nyår och trettondagarna. Ska bli riktigt härligt.

Ikväll ska vi hem till våra
ex-grannar på fredagsmys. Det var länge sedan vi träffade dem nu så det ska bli mysigt att få umgås med dem en stund ikväll. Antar att lilla Hugo har vuxit ytterligare. :)

Imorgon har vi inte så mycket inplanerat. Ev köpa de sista julklapparna och sedan ska nog Gugge ut med sina kompisar. Jag blir nog hemma som det ser ut nu. Känns som om att jag har levt som en partyprinsessa nu i några veckor så det kan vara skönt med en hemmakväll.

På söndag åker vi till Hudik.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Tusen tack för igår. Alltid lika mysigt att träffa er!!

Hoppas ni unnade er en rejäl sovmorgon idag.

Jag och Hugo måste åka o köpa en present till Jörgen idag. Annars blir det en hemmadag med lite bak och stök :)

Kramar från oss tre


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits