Dan före dopparedan!

Endast en dag återstår. Julafton är imorgon. 
Som vanligt är inte riktigt alla klappar klara så vi ska nu snart ner på stan för att göra de sista inköpen. Gissar att vi inte är själva där...

Kom till Hudik i söndags. Träffade Gugges mormor och sedan var vi hem till mamma och Sis på lillajulafton. Där åt vi julmat och sedan kom tomten. :) Vi fick en massa fina klappar. Sedan var vi vidare till pappa på fika. 

Igår var jag och Gugge på stan. En fika på Jambo blev det så klart. :) Sedan var jag iväg och åkte skridskor med Sis och alla duktiga isprinsessor. Det var riktigt skoj att få stå på skridskorna igen. Dock var de oslipade som bara den. Men det hoppas jag fixar sig till nästa gång. På kvällen var vi hemma hos Gugges föräldrar. Vi klädde granen och drack glögg. 

Idag ska vi som sagt var ner på stan. Sedan ska jag hem till pappa och hjälpa honom med granen och skinkan. 

Imorgon är det som sagt var julafton. Jag och Gugge delar på oss. Han är hemma hos sina föräldrar med mormor. Tyvärr får de inte besök av farmor utan får åka till henne på sjukhuset istället. Jag är först hemma hos mamma och äter julgröt och leker julklappsleken med hela tjocka släkten. Sedan åker jag och Sis med pappa till min farbror med familj. Där är det julmat i stora högar och sedan kommer nog även tomten... :)

None
Jag och Sis förra året!

Vill önska  alla en GOD JUL!! Hoppas alla får träffa tomten. :)
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Hugo

Hej Angelica o Gustaf!

Hoppas att ni har en mysig jul. Det har jag!

På julafton var vi hos farmor o farfar i Nolby. Sen åkte vi och sov i Nävsta. Firade juldagskvällen hos mormor o morfar och sen tillbaka till Nävsta. Nu är vi hos mormor o morfar igen. Vi har det så mysigt!

Jag fick träffa tomten och han gav mig flera paket. Han var jättesnäll och det var så mysigt att sitta i hans famn.

Nu ska vi titta på Körslaget och heja på Sundsvall.

Puss och kram från Hugo.

Mamma och pappa hälsar så mycket!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits