Just nu i Hudik, snart i Grekland

Har inte skrivit på några dagar. Det blir lätt så då det är semester och man inte prioriterar att sitta framför datorn.

Dagarna i stugan var härliga och vi fick sällskap där under helgen av våra kära vänner U och A. Vi grillade och hade det trevligt. Åkte hem i söndags och var i Sundsvall tills i tisdags då vi åkte till Hudik.

I Sundsvall hann vi med att kika på fotboll, gå på stan och fixa en massa saker samt ta det lugnt. I Hudik har vi hittills hunnit med att äta gott, varit på stan, umgåtts med mamma och
syster, köpt presenter, varit ute på promenad och varit ute i Lingarö och hälsat på.

Fick en glad överraskning i dag också! Är så stolt över mina grannar! Äntligen!

Imorgon åker jag upp en snabbis till Sundsvall med svärföräldrarna. Gugge åkte redan idag. Vi ska packa resväskan och kolla på den nya fina lägenheten. Sedan återvänder vi till Hudik för att fira systeryster som fyller 20 på fredag. Farmor fyller också år så hon ska också firas.

Sen. På lördag. Då äntligen. Beger vi oss. Ner till Arlanda. Sover över på hotell. Och tar sedan flyget. Till Thassos. På söndagmorgon.

En vecka i varma underbara Grekland. På en liten ö, Thassos. Vi kommer att ha en skön vecka tillsammans med våra goda vänner K och T. Vi ska bada, sola, äta gott och dricka gott. Sedan ska vi självklart slappa en del och se oss omkring också. Jag längtar som bara den nu! Kan det inte bli lördag?! :)

Nu ska syster och jag grilla.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Tjoo..

Snart åker ni till Turkland!

HOppas ni får det helt underbart!!

KRAMAR//FRIDA!!!

Postat av: Thomas

Hade ni det bra eller?? Själv bor jag på ön hela sommaren och tycker det är kul när det dyker upp svenskar.

2008-08-31 @ 17:34:49
URL: http://glasoklorid.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits