Två lediga dagar

Har varit ledig idag. Det var så skönt!! Vaknade i morse av att Gugge frågade vad klockan var. Den var tydligen tio... Hade missat att ställa någon klocka igår. Var lite väl trött då det skulle göras så jag somnade ifrån det.

Idag har jag tagit det lugnt på förmiddagen. Ätit macka från Subway tillsammans med Gugge på hans kontor. Sedan sprang jag en sväng på stan. Det slutade med en festtop från VeroModa och underkläder från HM. Var rea på allt så det kändes helt okej!

När jag kom hem från min tur på stan tog jag det lugnt i soffan med en Metro. Känns skönt att få göra så ibland. Har inte hunnit tagit det lugnt den senaste tiden känner jag så dessa två dagar är verkligen välbehövliga!

På tisdag ska jag ha skrivit klart min praktikplan. Dock har jag inte fått helt 100% klartecken från min praktikplats över uppgifter. Hoppas att jag får tag i min mentor imorgon. Annars blir det jobbigt. Men det löser sig på något sätt.

Imorgon blir det bio med Gugge och E. Skoj.

På lördag börjar min 7 dagars jobbperiod. Men sen då den är över är även mitt jobbande på Lidl över för ett tag. Kommer troligtvis att rycka in och jobba lite exrtra. Men inget hel- eller deltid längre. Känns skönt på ett sätt men samtidigt konstigt eftersom jag inte vet vad som händer efter jul.

Nu är det dags för soffan en stund och sedan sängen.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sis

duuu sis, har kommit på en sak ja, på lördag när du är hemma så har vi KM, behöver jag säga mer? :D

2007-09-21 @ 17:46:56
Postat av: Jana

Hrm,betyder det att Sara vill att du kommer till Hudik eller??Hoppas du får en skön helg.
Jag har just satt obias på tåget till Maråker,själv...Kolla bloggen.
Kramisar!!

2007-09-22 @ 10:37:50
Postat av: Angel

Sis: I be there!!! Härligt att ni har det på en lördag och inte på en skiten torsdag!!! Kameran kommer att vara laddad och ditt största fan kommer vara på läktaren!!! :)
Jana: Jo, kommer ju till Hudik på fredag. Oj, duktig han är som åker själv!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits